under denna årstid faller snön, inte jag

det är lite halvtråkigt att det inte går att ladda upp bilder kan jag tycka faktiskt.. eller rättare sagt så kokar jag snart över på det. men ja, ska försöka hålla mig lugn. det spelar väl ingen roll om jag blir arg, kan jag tro. så är det med det. rummet är städat och jag är tröttare än tidigare, men det hindrar mig inte från att ta med mig min kära vän matilda ner till happy station för att hyra en film, köpa lite godis och köra på myskväll för hela slanten. låter rätt fint faktiskt! blir en skön promenad ner dit också i detta underbara väder - älskar denna årstid ♥

Kommentarer
Postat av: simone

Går det inte att ladda upp bildeR? :O Får du ett felmeddelande eller tar det extremt lång tid..? Isåfall kan det vara ditt nät som är segt..

2010-10-22 @ 19:18:51
URL: http://fattybom.se
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, in och kolla om det blev du! :)

2010-10-22 @ 21:52:34
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0