tusen ord på två minuter

tog tag i svenskan och fick faktiskt skrivet en hel del. sedan bestämde jag mig för att göra något roligare av kvällen, så åkte upp till ishallen där jag träffade två av mina fina Hannor i från klassen. Tack hannah J.. du vet vad jag menar ♥ - kör på lite hemligheter såhär ibland. Förövrigt börjar jag få ont i halsen vilket inte är bra alls, så ska gå till sängen nu, skriva lite till på svenskan och sedan sova bort halsontet. låter som en bra idé, inte sant? sov så gott, sötbollar.

Kommentarer
Postat av: Moster

Å tack gulliga du, den kramen var go :))



Jag vill gärna ha det lite nyare på bloggen...jag har faktiskt redan pusslat lite på det ;))



Jag maiar dig lite bilder



Kram på dig //Cacka

2010-10-20 @ 08:36:01
URL: http://www.cgdesign.se
Postat av: weronica

Vilken fin blogg du fått...:) Kram

2010-10-20 @ 17:19:46
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0