kanske att förändring av småsaker kan få livet lite ljusare?

eftersom jag känner mig själv så vet jag att min hjärna tycker om att sätta igång tankeverksamheten som mest såhär på kvällara, vid denna fina tidpunkt - så jag bestämde mig för att sitta här lite till, för att kanske få bort en del av tankarna i alla fall. nu är jag dum, dum som bara den. att motarbeta tankarna och köra med "måste-saker" eller "om-jag-gör-detta-glömmer-jag-nog-bort-att-tänka-saker" har aldrig varit någon bra lösning.. jag vet. men nu ger jag det ännu en chans och hoppas att det denna gång fungerar, hur icke troligt det än är (det brukar enbart resultera i att jag får ligga extra länge sen ändå och tänka alla de tankar som jag stoppade undan nu). under den tid som jag nu lagt på annat än att tänka fixade jag faktiskt till desginen lite här och årets finaste årstid fick bli inspirationen. nu känner jag dock att jag lagt för mycket tid på "om-jag-gör-detta-glömmer-jag-nog-bort-att-tänka-saker" och tror faktiskt jag ska ge sängen en chans. kanske att jag somnar på en gång? det vore fint. godnatt med er små troll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0