ett erkännande - ett brutalt sådant

det finns mycket saker jag inte är bra på, men det finns något jag är absolut värdelös på.. Att hålla ordning på mitt rum! det funkar inte. det går inte. jag vet inte hur man gör. brukar vecko-städa varje fredag och tänka något i form med "ja men om jag nu försöker ha det såhär snyggt i en vecka då räcker det ju att jag dammsuger och bäddar sängen nästa fredag" men jo tjena, dumskalle! det funkar inte. det gör bara inte det. jag erkänner, på mina bara knän... JAG ÄR KASS!


(här skulle det vara tre bilder på mitt mycket "fina" rum.. men min dator vägrar ge med sig och ladda upp bilder, så den kan ta sig i röven.. försöker fixa det när jag kommer hem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0