det isar, som i isglass

om ni vill veta så är det kallt ute, riktigt kallt. Jonas, Lina, Ida och Matilda kom till mig förut. var trevligt. tittade på new moon och tog en promenad i kylan.. som tur var träffade vi adde på vägen så jag var riktigt osnäll och åkte med honom en stund i bilen och sedan hem, medan de andra fick gå. men de andra hade i alla fall vinterjacka på sig, så helt jättedum behöver jag nog inte känna mig. Det var trevligt att träffa Andreas en stund i alla fall.. nu har jag haft ett litet samtal med min kära far om dagens match som vi precis bestämt oss för att den ligger rätt så bra bakom oss faktiskt. imorgon väntar innebandytittande då jag först ska se grums ulag spela och sedan ska jag och Jonas Kruse iväg till Kristinehamn för att se dem spela! är det innebandy som gäller så är det... nu väntar sängen, grumsmatchen är kl. 10.00 imorgon... PUH, känner redan nu vad trött jag kommer vara. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0