titta på mig sådär igen, bara en gång till

har ni sett vädret? ja? har ni sett vädret? det är så fint så jag spricker. jag önskar verkligen att det kunde vara såhär året runt. på riktigt. jag trivs när det är såhär, jag njuter som ett litet barn på julafton i full färd med att öppna alla julklappar. Jag inspireras och ser omvärlden på ett helt annat sätt. låter det sjukt? möjligen.. kanske är jag sjuk. kanske är jag bara inte riktigt som jag borde vara. men jag antar förtillfället att det är fint ändå.
saker och ting går framåt, i en takt som kanske inte ens skulle tillåtas att kallas duga men jag anser att det känns bra ändå. jag har bland annat slutat att bita på mina inte allt för (annars) fina naglar - men nu så! det känns lite sådär extra bra. jag har även hittat tillbaka till något som alltid ger mig något extra, som jag med jämna mellanrum helt tappar bort och glömmer - att läsa böcker.. (haha, får ni gärna tänka) För när jag väl är inne i en sån period är livet alltid lite finare. så är och var det med det. 

DAGS FÖR DAGENS LUNCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0