This time - it's different

funderar, skriver, funderar, skriver och funderar igen. kliar mig i huvudet, biter mig i läppen, tänker, vider ut och in på mina tankar, på mina hjärnceller, ser mig om, ser tillbaka, ser framåt, ser runt, ser om, ser igen. kliar lite till, tänker lite till, drar mig i håret av frustration, ler åt mig själv. fyfan vad bra jag vill vara - fyfan vad bra jag inte är. inte alls för tillfället. vill så mycket - verkställer så lite. Det är dags att skapa en förändring och genomföra det jag tänker. det är dags att se om, se runt och se rätt och göra något bra av alla tankar. Har precis skrivit ihop ett inte allt för välfyllt cv och en personlig brev som är destomer fyllt med tankar. men det knyter sig, drar ihop sig och vägrar bli helt bra, bokstäverna snurrar och orden vill inte hamna i rätt ordning, det blir inte så där fint som jag vill, sådär överbra förklarat och sådär klockrent, pricken över i:t nivet... - det är nog bara att acceptera att jag inte är helt bra för tillfället. jag är halvbra, och det räcker inte.

kom igen nu för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0