terapi när den är som bäst

ibland är som sagt inte allt som man vill att det ska vara och trots att det kanske egentligen inte blir bättre av ytliga saker så är jag helt säker på att shopping alltid får en på bättre humör.. så även nu! har varit några timmar på bergvik tillsammans med världens bästa mamma och bytt ut en hel del i garderoben, vilket resulterar i att mycket faktiskt känns bättre.. det är sådär det är - det gäller att unna sig lite saker ibland för att liva upp tillvaron! Nu ska jag liva upp den ännu ett snäpp genom att träffa matildis!

jag har världens bästa föräldrar - även när de inte lägger pengar på mina kläder.


Kommentarer
Postat av: Ass

Man kan alltid shoppa sig lycklig! :) Om blott för en liten stund så funkar det just där och då och det känns gööööött! :)

2010-11-03 @ 23:20:11
URL: http://baktankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0