jag vet vem jag är, när jag är hos er























sjukt dålig uppdatering under helgen - jag ber så hemskt mycket om ursäkt. har varit en fin helg med kalas hos mormor, tjejkväll med underbara brudar, efterfest med fina (och sjukt roliga) pojkar, en söndag innehållande hockey, pizza och vanligt häng i fina vänners lag. det så det sett ut kort och gott.

Dagen idag har varit slapp, fram till 15.00 då det var dags för återträff med världens bästa 9A. och snacka om att det var helt underbart att träffa alla igen, och nu saknar jag dom bara ännu mer. Nu är det dags att åka upp till träningen och efter den ska jag träffa Arstan en stund som jag inte sett på hur länge som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0