en kärlek - så mycket finare än allt annat

man kommer in i olika perioder i livet, olika situationer framkallar olika saker och man ser inte alltid saker man borde se, ibland ser man för mycket. man upplever saker olika och ibland tänker man inte på det man egentligen borde tänka på. jag vet en sak, en sak mycket bättre än allt annat, en sak är klarare och tydligare än allt annat. frågan är bara vad fan det kan vara mitt i allt det otydliga som spökar? något så enkelt och fint som att jag älskar mina föräldrar och min syster över allt annat. man glömmer ibland att uppskatta det där nära och fina man har. och jag är urdålig på det och det kan jag erkänna på mina bara knän. men hur lite jag än visar att de är bäst så är det precis vad de är. De ställer alltid upp, stöttar mig och hjälper mig hitta rätt och gör allt för att jag ska lyckas. hur mycket problem som än spökar och hur mycket saker som blir fel för mig så har jag alltid de där, som de starkase stöttepelarna i hela världen. de är bäst - helt enkelt. de är finast av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0