vad gör jag?

jo.. jag sitter och lyssnar på samma låt som jag lyssnade sönder på igår, (ludde) samtidigt som jag skriver sms så tummarna går sönder om kvällen och bara slappnar av. Jag har EN, ja EN uppgift kvar innan jag kan lägga skolan så gott som på hyllan och bara njuta. gud vad underbart..

vad kvällen bjuder på återstår att se, men något blir det tillsammans med de bästa! blir i alla fall antagligen en film och godismys här hemma tillsammans med linnéa tills resten spelat klart sina fotbollsmatcher och allt de skulle göra..

nu ska jag lyssna på melissa horn istället och sjunga med i alla underbara låtar, titta runt på lite bloggar och sedan käka mat som mamma håller på att laga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0