solen skiner genom fönstret och utanför går du som om allt vore som vanligt

Nu sitter jag här igen, fräknig som bara den efter 20 minuter i solariet. Skoldagen idag och de tidigare denna veckan har varit så otroligt slappa, så det ska vara i för sig den sista veckan i 9an. Idag hade vi inte en enda lektion, satt enbart och chillade. Sista timmen gick vi grumslunken jag, linnea, elin, martin och arstan! (alla gick/sprang i för sig...) Nu ska jag och Linnea snart åka iväg till orrby och handla lite till middagen vi ska laga ikväll och för att värma upp inför kvällens planer!  skulle tippa på att det blir precis lika bra som vanligt..

Nu ska jag springa ner till duschen, hörs senare mina kottar




Kommentarer
Postat av: weronica

va fin du var på kortet.. kram

2010-05-30 @ 23:40:29
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0