solen lyser genom mina glasögon

precis kommit upp på mitt rum och slagit på fläkten! gasssch, vad varmt det är. men ändå rätt skönt. (fast jag är vintermänniska ut i fingerspetsarna) Dagen idag har spenderats nere i folketshus tillsammans med klassen och alla andra människor som uppträtt och varit publik. Båda uppvisningarna vi gjorde gick riktigt bra. sjukt vad grymma klasskamrater jag har. och ludde, vilken stjärna mina vänner... det ni!

nu är det lite stress här i huset, plugga är ett stort, jävla MÅSTE idag. alla kläder ska in i garderoben, sängen ska bäddas (och nu tänkte jag skriva att bädden ska sängas.. trött, ja!) vid 17.15 ska jag vara uppe vid skolan för att ha polenredovisning, den sista, för alla föräldrar och sponsorer! blir nog bra..

innan jag sätter igång med allt ska jag äta lite kladdkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0