ska vi älska, så ska vi älska till buddy holly

sitter och dunkar musik så hela huset skakar och laddar sönder! (och packar sönder också..) jag är så grymt laddad för denna resa. Det kommer bli så jävla kul! men packa är inte min starka sida, jag tycker verkligen att det är så himla tråkigt. det blir alltid lika rörigt hur organiserat jag än försöker göra det, och det är alltid någonting man glömmer eller som inte får plats. Så nu tar jag en paus från alla strumpor, trorsor, byxor, linnen, laddare, elektronikprylar, rakhyvlar, tandborstar, tandkrämer, hårborstar, snoddar m.m.m.m.m.m.m.m.  

ska drunkna i all sommarmusik jag figgat inför resan nu och käka lite godis!


även om det ser ut som jag har helt okej ordning, är det långt ifrån vad jag har just nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0