magont

sitter i min säng och tittar på debatt på svtplay.. de sitter och diskuterar klasskillnader i samhälllet. Jag skulle kunna lägga ner hur mycket bokstäver och ord som helst på det de diskuterar, men orkar inte just nu dela med mig av den irritationen som växer inom mig när jag hör dem.

Var uppe och pratade med klassens föräldrar förut, tillsammans med Elin Olsson. gick rätt bra tror jag och de flesta föräldrarna kändes engagerade och intresserade av vårt lilla påhitt. Ska bli riktigt kul om det går att genomföra helt! nu är det snart time att sova.. imorgon väntar en skoldag full av polenredovisningar och sedan grillning med lite vänner.

kram & sov gott små tomtenissar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0