glassigt

sitter och lyssnar på Mange Schmidt - Glassigt och försöker förstå hur jag kunde gå från att se ut som en prickig korv till en kräfta. brände mig rätt rejält när jag solade igår! är knallröd ): 

Nu har jag och Linnea i alla fall bestämt oss för att gå ner till grillhuset och köpa glass! så ska dra på mig en sjal nu så folk slipper möta den rödaste människan någonsin om de råkar titta på mig.. tyvär kan jag dock inte gömma hela ansiktet, men de överlever nog förhoppningsvis.  (vore hemskt om det stod i tidningen imorgon "en pojke såg igår en kräftliknande människa - dog omedelbart"   höh, nej.. mina vanliga fantasier!)

Nu drar vi!
hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0