dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas

dåligt med skrivande idag.. tiden har bara sprungit ifrån mig! kom hem från skolan vid 15.30 efter att jag jobbat över i slöjden för att bli klar med min kudde, som jag broderat in texten "din ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas" på. blev riktigt nöjd faktiskt! hann precis hem innan jag och Elin skulle med bussen in till stan. Väl inne i staden sprang vi in på mitticity och plockade ihop det vi skulle ha (kroppsfärg till en uppgift och underkläder) och åkte sedan med första bäst buss hem igen! .. Har kommit på att min säng har någon slags dragningskraft, för så fort jag kommer hem (även om vänner är med) hamnar vi, helt utslagna i min säng.. inga fel dock, älskar min säng, så ska inte klaga.. men skulle inte vilja räkna ut hur många timmar i veckan jag spenderar i min säng!

Nu sitter jag i min säng och tittar på Roast på Berns, enbart för att Thomas Järvheden är med, enbart för att han är så sjukt bra! (är lite smått kär i han, han och cimon) mhm.

nu ska jag se klart, och sedan städa lite här.. för att till sist sova!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0