trött, stressad och glad

sitter i min säng och skriver på min bärbara dator som jag inte kunnat gjort på några veckor för internet har krånglar. men nu så! Förövrigt så börjar det närma sig polenresan med stormsteg och det mesta är fixat. i&med resan har jag även otroligt många prov och inlämningsuppgifter som håller sig tätt bakom mig och bara väntar på att få köra över mig och skratta mig rakt upp i ansiktet känns det som!  de stressar sönder mig.  - men det blir nog bra....   en sak i taget!   först och främst POLENRESAN. Det kommer bli så otroligt grymt och jag ska njuta varenda minut av upplevelsen.

Känns som veckorna bara springer fram, och snart är det sommarlov! känner mig otroligt laddad inför hösten.. redan! de senaste veckorna har framtiden varit en av de störta tankarna jag bollat med, och alla viljor just nu tar över mitt huvud. vill si, vill så, ska göra si, ska göra så! vill bara komma ut i världen och på något sätt påvecka alla människor till något bättre.... åååååååå vad jag bara vill göra något bra. göra något vettigt! blir galen på att jag vet exakt vad jag vill, det gäller bara att utföra det!        gymnasiet får bli startlinjen, och början på något dunderbra!

fredag idag, och kväll dessutom. har varit en kanonkväll som jag spenderat hemma hos sofia gård tillsammans med några fler tjejer! Blev dock en rätt tidig kväll eftersom jag har match imorgon!  Skoghall hemma dessutom, en match som bara måste vinnas.  Nu ska jag ta av mig kläderna och krypa ner under täcket.  - godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0