vi mot världen

måste än en gång nämna att avslutningsfesten var så sjukt fantastisk. alla mina underbara vänner var vackrare än någonsin och allt var så kul. Fick även stipendium, vilket jag skulle kunna tacka för miljoner gånger. blev hur rörd som helst. TACK!  

Igår efter avslutningen i kyrkan började vår lilla hämnd för Niklas & Andreas som klassen planerat i några veckor tillsammans med föräldrarna. turen började med att jag, Linnea & hennes pappa åkte och hämtade Niklas och Andreas hemma hos dem vid 14.00 i en raggarbil, vi åkte sedan ner till grillhuset där de blev sminkade och iordninggjorda. Där ifrån cyklade de först till malsjö där de fick köra cross. vidare till översjön där ett tält skulle upp. Efter tältuppsättningen åkte de vidare till Ludde där de skulle hugga ved och rida. Efter ridturen skulle de cykla till degerbyn och därifrån bara ett 25L vattendunk till min sommarstuga. Där bjöds det på mat & tårta. Blev en riktigt lyckad kväll fram tills kl. 23.00.. eller, kvällen var lyckad rakt igenom. men vid den tiden, när Niklas och Andreas gick kom tårarna. Det var så sjukt jobbigt, mycket värre än jag trodde. När vi väl börjat, gick det inte att sluta. Fick bevisat att tårarna faktiskt kan ta slut, vi grät i 3 h.. sen tog tårarna slut. då fortsatte vi gråta utan tårar, och sen kom tårarna igen. fytusan säger jag bara. alla minnen, alla känslor. 9a, det finns inte ord i världen. det är BARA vi, bara vi. vi är bäst. och jag älskar er alla, föralltid ♥  

Dagen idag har besått av städning i min stuga eftersom de flesta av mina underbara sov kvar. Ska snart göra mig iordning, för ikväll ska vi på't igen. Mer fest än någonsin!  det är ikväll det gäller mina vänner.

Nu hade jag tänkt bjuda på liter bilder.. kör bilderna från gårdagen i detta inlägg (inte avslutningen), så kommer bilderna från balen & avslutningen i ett senare inlägg!




























































tack mina underbara, fina, vackra, bästa vänner för en underbar dag, kväll & natt!






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0