trött, tröttare, Amanda

Helgernas bravader i sisådär 15 helger (säkert mer) tillbaka börjar ta ut sin rätt och jag känner mig tröttare än någonsin. har precis sovit tre timmar och är fortfarande lika trött. Varför jag är trött just idag kan i för sig även bero på att jag inte kom hem från Linnea för än kl. 03.00 inatt efter att jag kört hem Arstan i kylan och att jag idag var tvungen att gå upp 08.00 för en jävla kurs.. som var rätt rolig trots allt.

Var en trevlig kväll igår med mina fantastiska vänner, en blandning av fest & mys.. sånt gillas. blev dock som sagt en lite för sen kväll. Men det är som det är. Börjar jobba imorgon och då är det slut på det roliga (i två veckor)

Nu ska jag springa över till linnea en snabbis och sen hem tillbaka och beställa en ny mobil!












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0