hej där!

Jag lever... nätt & jämt.

Precis kommit hem från ett fyspass som var hur sjukt jobbigt som helst - och sjukt skönt! mina ben/armar och mage är TOTALT döda, mitt huvud likaså. fytusan, fyfan, fybubblan... vad jag älskar att träna! (även om mina föräldrar inte riktigt tror det) 

dagen idag har besått av, förutom träning jobb och några timmar stugmys tillsammans med mamma, syster, mormor, morfar, weronica och alva. Åkte upp direkt efter jobbet, käkade glass med jordgubbar, solade lite nere vid bryggan och lekte med Alva. hur mysigt som helst. Jag körde sedan hem från stugan och åkte direkt upp till träningen.

Nu hänger jag här, bokstavligt. kan knappt sitta upp. Lyssnar på älskade lars och ska snart gästa duschen. Efter det ska jag äta lite och ta en promenad för att gå ur benen lite lätt! behöver det för morgondagens träningsvärk kommer inte vara skönt ska jag säga er.   

NU: dusch
SEN: mat
SENARE: promenad

vi hörs senare finisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0