en känsla av tomhet stryker runt i sin ensamhet

en stor fet känsla av tomhet stryker runt mig, helt ensam. jag vägrar delta i ensamheten än. Men ändå är det så det känns, som att det kommer bli totalt ensamt att på fredag kväll gå ifrån mina älskade klasskamrater och helt plöstligt inte ha något klass mer. fytusan säger jag bara, fytusan. de är bäst, bäst av allt och jag älskar hela högen... men nu är det nog bäst jag pratar om något annat innan krokodiltårarna tar över.

Efter glassätandet förut åkte jag, mamma & elin iväg till karin (en av våra lärare) och lämnade en "tack"present för alla år. Sedan släppte vi av elin och åkte vidare till min moster som snart gjort klart mina smycken till balen/avslutningsfesten, och de blir hur fina som helst. Tack så jättemycket Cacka :) Efter besöket hos min kära moster satte jag mig bakom ratten och åkte upp till stugan där vi blev bjudna på kvällsmat tillsammans med mormor, morfar, weronica och alva. Efter någon timma med avslappning vid världens finaste stuga återgick jag till förarsätet och körde hem både mig och mamma. 

Nu ska jag hjälpa min mor att hänga en tvätt och sedan gå och lägga mig. Tandläkaren väntar imorgon kl. 09.00 och sedan börjar förberedelserna inför balen/avslutningensfesten!

godnatt små grodor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0