du håller ingens hand, du tror att alla skulle titta då

precis kommit hem från vår fina grannstad Karlstad som en helt vanlig måndag var befolkat som bara den. Kan det kanske bero på detta underbara väder? på att sommarvärmen låg som ett täcke över staden? att sommarlovet för många precis hälsat på? eller för att studenten står som ett bokslut bakom dem? kanske kan det bero på att denna lilla stad är så vacker en dag som denna? ja.. var tror ni. jag tror inget alls, det blir som finast då. Det som gjorde min kväll var sällskapet tillsammans med en sjukt god nachostallrik på tempels uteservering. När jag sedan kom hem gjorde jag det jag alltid gör för att behålla mitt leende på läpparna, besökte denna blogg, och som vanligt var min kväll än en gång gjord. han är som han är och hans ord gör mig glad, på något vänster!  det ni...  kolla vettja, han kanske kan göra er kväll också! 



Nu ska jag fortsätta ladda upp Gotlandsbilderna på facebook och sedan krypa ner i sängen. Har lovat Arstan att hänga med till gymmet 08.00 imorgon, önska mig lycka till kära ni.. det lär behövas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0