det finns något bra i alla om och alla men

jag tittat ut och möts av ett landskap som bara skriker sommar.. kan man göra annat än känna någon slags lycka? det är något speciell lycka jag känner. jag kan inte beskriva. jag har bara kommit fram till att det finns olika sorters lycka. och det är räcker så. det är fint.

Sitter och lyssnar på Lars winnerbäck, min egen humörcoach. det var inget bra ord insåg jag direkt efter jag skrivit det.. men kom inte på något bättre. utan att han vet om det gör han i vilket fall som helst mitt liv mycket lättare. och när ni läser "så" där, så kan ni betona det lite extra. för det är SÅ. jag vaknar till hans röst, och när jag kryper ner under täcket på kvällarna har jag honom i öronen, runt mig, i mig! det där lät inte bra.. tolka det hur ni vill.. han gör min tillvaro sjukt mycket ljusare vissa tider. en tid som denna. han är grym, denna fina man. det är fint.



mycket som är fint nu. speciellt Spaniens spel nere på svt1. titta vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0