där satt jag, och där satt du

en riktigt lång och bra dag! var utklädnadsdag i skolan idag. (bilder kommer imorgon) vilket resluterade i en massa lekar, jätte många fina utklädnader och vattenkrig. (hämnd kan väntas av vissa) Efter skolan gick jag, elin j och arstan ner och köpte glass. Skjutsade sedan hem dem båda och åkte med mamma på brännboll/grillkväll med hennes klass. Vid 19.00 åkte vi upp till stugan och jag satte mig bakom ratten för första gången,  körde några varv på en parkering och sen körde jag hela vägen hem. rätt stolt över mig själv faktiskt, trots att jag skrek rätt ut ett antal gånger!  

Imorgon är det dags för alla nior att åka till stockholm, bussen går 06.00 och jag ska upp senast 05.00.. så tror det är dags att gå och lägga sig nu! har ju lovat er gotlandbilderna, och jag har suttit här i tre timmar nu och har fortfarande inte fått in alla. Känner dock att de precis som bilderna från idag helt enkelt får vänta tills imorgon. Jag behöver sömn.

godnatt fina ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0