3.......

...ta er i röven!  är så förbannat jävla trött på mitt abonnemang som vägar stämma, och på 3 som vägrar skicka hem räkningar som jag tycker stämmer med vad jag ringt för på en månad. BLIR SÅ TRÖTT! (var tvungen att avreagera mig lite... nu är jag lugn igen)

gick upp 07.00 i morse och var på gymmet 07.30. tränade till 09.00, åkte hem, duschade och gjorde mig redo för jobbet. (Jag har insett nu var sjukt mycket piggare man blir under dagen av att träna på morgonen! helt underbart verkligen) Idag var den slappaste dagen på hela veckan. vi spelade enbart spel, lite pingis och tittade på film med barnen, och jag åkte även hem en timma tidigare för att vi skulle kunna åka iväg till kusten så fort som möjligt! så det är vad vi pysslar med här hemma just nu, packar och fixar, för snart bär det iväg mot västkusten och hunnebostrand.. och som jag längtar! fytusan vad skönt det ska bli att komma ner och andas lite västkustluft och låta vinden blåsa ut varenda tanke ur huvudet. Inte ska jag röra en dator på hela helgen heller.. (söndag möjligtvis) 

Vi säger så, vi hörs på söndag mina vänner :) sköt om er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0