vind i seglen, om man säger så

idag begav vi oss från käringön mot hyppeln, där vi befinner oss nu.  Tog ca 6h att ta sig hit då vi seglade mestadels av vägen, och då snackar vi segling mina vänner, fytusan vilka vågor och vad det blåste, men ska det va så ska de, och fram kom vi! Har dock mått illa konstant sen vi kom fram och har ingen ork till någonting, saknar sängen där hemma en aning och alla glada leenden som annars finns i min omgivning. ibland vill jag hem, ibland inte. det är så jävla fint här, här, liksom överallt. och jag njuter varje sekund. men med ett huvud som värker och en mage som typ har vänt sig upp och ner och ut och in, så är det inte riktigt lika nice. Borde även gå ut och ta mig en springtur.. tror ni orken finns? ne, just det.

... inge bra nu ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0