vi säger aldrig något

gårdagen blev som sagt riktigt bra. Åkte in med bussen vid 14.00 tillsammans med några överfina vänner. satt på torget från kl. 16.00 till 22.00 när allt var slut. det var sjukt mycket folk, bra artister och fint väder. hur bra som helst! tog 23bussen hem och var hemma vid 00.30. Väl hemma packade jag ihop mina badkläder och tog med mig Arstan, Elin O & Matilda och badade. Var hur skönt som helst i vattnet! nybadade och trötta åkte vi sedan hem till mig och somnade.. uh, vilken fin dag det blev. tycker om mina dunderbästa vänner hur mycket som helst ♥

Elin & Arstan åkte rätt tidigt imorse. Jag och Matilda la oss i soffan och blev kvar där till kl. 17.00 då tog jag mig i kragen och körde ett styrka/snabbhetspass. Sedan gjorde vi oss iordning och åkte iväg till Andreas svensson, där mer fina vänner var. Var där ett tag och åkte sedan hem och gjorde mina föräldrar och deras vänner sällskap.

Nu har jag nyss kört hem Arstan och ska gå och lägga mig.
sov så gott sötbollar :-)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0