jag ville leva farligt, så jag slängde mina skor
















där har ni lite översnygga bilder från gårdagen. var en råfin kväll & natt verkligen. tack än en gång!

_______________________________________________________

Nu har jag kommit hem från farmor efter några timmar av försök att vara social, vilket var riktigt svårt när man är så här trött. fattar ni vad trött jag är? ne, för det gör jag inte själv heller. har sovit 2h på ett dygn. tror jag går på någon slags överenergi nu. Ska försöka mig på att bädda rent sängen och sedan sova. kommer bli svårt känns det som. får nog dra på en film. eller? ne. somnar nog innan jag fått på sängkläderna....

godnatt


Kommentarer
Postat av: elin olsson

riktigt niceiga bilder ;) gillar bilden på tobbe och casper, de ser ut som gamla gubbar ;D hehe

2010-07-26 @ 13:54:32
Postat av: amanda

haha, eller hur? :D ts, jag med! det roliga var att jag skulle ta bilden på dom, och dom bara "men det måste ju se ut som vi pratar" så ställde dom sig så och bara "blablabla" "tjoblablalba" haha :) fast jag tycker faktiskt mer om bilden på casper själv, så jävla snygg i mina glasögon :D haha.

2010-07-26 @ 14:02:25
Postat av: elin olsson

haha vad sköna! :D aah den är riktigt cool ;) hehe

2010-07-26 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0