liten, som i liten som ett barn

ligger i sängen och tittar på scrubs med matilda. Var iväg till ica förut och köpte chips, dipp & godis för en riktigt myskväll... Från det ena till det andra, det jag blev påmind om igår var de oseriösa, oskyldiga förhållandena man hade när man gick i 1-2-3-4 typ. Träffade Alexander "bengan" Karlsson hemma hos elin igår (som jag inte träffade ordentligt sedan i 5:an då han slutade i vår klass) och vi började prata, och efter ett tag kom vi på att vi var tillsammans i 3:an. och precis när han sa det kom den där otroligt sköna känslan av att vara liten fram. jag kommer ihåg det som om det var igår, hur kul det var att gå till skolan. hur "kär" jag var och var roligt vi hade. Sen säger han "och jag har kvar det örngottet jag fick av dig".. och då var jag nära på att börja gråta. På alla♥dag när vi var tillsammans gav jag honom ett örngott som jag tror det stod något i form med "jag tycker om dig" på, och jag fick en mugg med ett hjärta på av honom. ärligt, hur gamla var vi? typ 9 år. och nu satt vi där 7 år senare och pratade om det. det kändes helt sjukt, fast ändå så jävla fint. och det finaste var ändå att han hade kvar örngottet. (och jag tror att jag har muggen i ett skåp i köket)

...
Så var det med det! nu ska jag stänga av datorn och lägga mig brevid matilda som somnat!
godnatt finisar




Alex är han i mitten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0