jag hör regnet smattra på rutornan

var meningen att vi skulle bege oss av här ifrån mot Göteborg idag, men så blev det inte då vädret inte var på vår sida. Vi stannde istället kvar här och tog färjan här ifrån över till källö-knippla för lunch. (när man inte har något annat att göra är det sådana saker man får sysselsätta sig med) Pizzan vi käkade smakade rikitgt bra, och mätta tog vi sedan färjan hem igen. Väl hemma drog jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang.. vilket var rikitgt jävla dunderskönt! - rent ut sagt..

nu sitter jag här nyduschad och ska krypa ner under täcket medan regnet smattrar på rutorna och vattnet guppar lite lätt mot båten och läsa! kan inte bli så mycket bättre just nu faktiskt, det är fint att bara vara ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: weronica

Åååå va underbart ni ser ut att ha det.. fina bilder!! Hälsa alla. jag saknar er! Kram

2010-07-08 @ 22:27:24
URL: http://misswero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0