har ni sett skruven?

trodde jag skulle somna enkelt igår.. men icke. Fick på sängkläderna, la mig, stängde av datorn och försökte sova. gick det? NEJ. satte på en film, tittade lite, stängde av den, försökte sova. gick det? NEJ. låg och skrev lite sms, vred och vände på mig & somnade... runt 03.00. Är det fel på mig undrar ni nog nu, och vet ni? det gör jag också. går omedvetet runt och letar efter vart skruven tagit vägen, för någon stanns måste jag väl ha tappat den?

Nu har jag i alla fall vaknat, och känner mig ganska utvilad faktiskt. tänkte fortsätta ligga här i sängen, titta runt lite och enbart slappa mig igenom dagen. Kl. 19 är det träning tillsammans med några brudar från laget som gäller. då lever jag igen - vilket betyder att vi hörs då!  

Kommentarer
Postat av: skruvhittare

jag hittade den i källaren....va lång den var...:)goding

2010-07-27 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0