ett steg framåt, två bakåt. vi vänder här

Nu är jag äntligen klart med packningen, städningen och allt fixande inför de kommande 4 veckorna som ska spenderas så långt här ifrån som möjligt.. ne, inte riktigt. men på västkusten och i Danmark i alla fall! det räcker så, och dessa veckor ska bli helt underbara! Åker iväg för att rensa huvudet, tankarna, kroppen. För att vara med min kära familj och för att orka med kommande veckor i denna håla innan livet börjar igen. Det kommer bli 4 överfina veckor mina vänner, var så säkra. Dock kommer uppdateringen här vara minde fin, har inte tillgång till internet alla veckor och speciellt inte den veckan i danmark. Men det kommer några inlägg, framför allt bilder. 4 veckor med talande bilder, är inte helt fel det heller.. vi hörs i alla fall, fina ni.

Nu ska jag bränna över lite lasselåtar och melissahornlåtar på en skiva som ska spelar sönder alla fyra veckor. är förhoppninsvis en ny person, eller i alla fall samma person som jag var när jag återvänder hem. det återstår att se...det återstår att se! 

Nu ska jag träffa min älskade vänner en sista gång innan jag sticker iväg.. komma blir 4 långa veckor utan dom, men det har gått förut och ska gå igen! dags att kila, glassätande står på schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0