det finns en fara i att inte hitta vägen, och det finns något vackert med att vandra den ändå




















dagarna är fina. vädret är fint. det är fint sörreni! idag fick vi besök av min fasters familj och ett par kompisar till dom. var riktigt trevligt att se några välkända ansikten. tidigare idag var vi till torp (ett stort köpcentrum i uddevalla) där fick jag tag på en bok till (snabba cash) och igår när vi var på konsum hittade jag den sista boken om världens vackraste och overkligaste par Edward & Bella - så längde vi båda andas! ska läsa den boken så sakta jag bara kan och hoppas på att den aldrig tar slut. så är det, finafina ni. är otroligt många fina ansikten som jag saknar där hemma nu. Ska blir skönt att komma hem om någon vecka. men fint är ändå vad det är.

mår ni bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0