det blir vad man gör det till

mh.. ja.. WIIO! kvällen blev rätt grym ändå. Klockan drog iväg mitt i all städning så han inte med att skriva något mer igår innan allt folk kom. Men fest skulle det bli och fest blev det i alla fall. glada, fulla och goa vänner som härjade. De sista gick hem vid 05.00! då gick vi som var kvar (Jag, Casper, Lucas, Matilda, Lina & elin) och la oss. Dock gick det inte speciellt bra att somna. Matilda, lina och lucas härjade som idioter. Arstan vägrade sova utan skulle vänta på Elin som skulle hem vid 08.30. Så ja, det blev naturligvis så också. Arstan och Elin drog vid 09.00 och DÅ, kunde jag och Casper få sova. rätt snällt ändå, fick i alla fall sova 2h. nu har de flesta gått hem, förutom Matilda & Lucas. (ovanligt, ne.) och jag är trött så ska nog försöka mig på att sova lite innan vi ska till farmor på släktmiddag. trevligttrevligt!

TACK i alla fall, alla underbara, fina, söta, goa för en dunderbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0