det blåser genom hallen

Nu har jag precis slagit mig till ro i båten. Dagen har bestått av ett besök i Kungshamn där jag hittade en klänning från rut m.fl. och en bok.. läsnörd som jag är var jag ju bara tvungen att införskaffa mig ännu en bok inför sommarens lediga timmar. (boken jag köpte heter olycksfågeln och är en av böckerna i Camilla Läckbergs kriminalromansserie) Efter besöket en mil här ifrån tog vi oss ut på en liten träningsrunda på en timma och sedan stod jag läskigt bra i duschen. mina ben är fortfarande förgiftade med träningsvärk och inte blev det bättre utav dagens träning. fytusan vad stelt, benen är som två pinnar.. inte skönt, inte skönt. Nu står mamma och jessica och gör iording en kycklingsallad som vi alldeles strax ska sätta oss och äta! låter inte allt för fel faktiskt. 

har ni haft en bra dag ute i solen? :)  









Kommentarer
Postat av: frida

sv: ja den är sjukt snygg :D

2010-07-03 @ 11:00:46
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0