det är så fint när solnedgången möter mig på det finaste stället i världen

klev ur bilen förut och det första som möter mig är havet, båtarna och solnedgången. Man blir så lycklig. Jag trivs verkligen här. Nu har jag precis bäddat min säng, lagt in alla kläder i garderoben och gjort det lite mysigt i min hytt. Hemtrevligt var ordet! När vi åkte ner fick vi två presenter av mamma och pappa, som innehöll högtalare till datorn och ett mobilt bredband. så nu kommer uppdateringen bli bättre än vad jag först trodde även om mestadels av tiden ska spenderas på helt andra ställen än vid datorn!







som ni ser börjar jag bli lite för trött!
vi säger godnatt för idag och hörs imorgon :)


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

åh, har ni en båt? :)

2010-07-02 @ 19:37:45
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0