skön träning

Precis slagit mig ner i soffan och ätit en stor portion mat medan jag tittar på "mästarnas mästare" och börjar känna hur träningsvärken smyger sig på lite smått. alldeles för skönt. Laget (damlaget) har nämligen haft besök av Gabbi på vår fysträning idag. som körde skiten ur oss med stryka och koordination. Ska bli så skönt att vakna imorgon, på min födelsedag och allt - Med träningsvärk! 

Imorgon är det onsdag.. känns verkligen som veckorna går för fort, alldeles för fort. Är i för sig skönt att skoldagarna rullar på, men livet utanför skolan går ju liksom i samma takt. träning..skolan..träning..skolan.. Men, jag trivs ändå. skolan är rolig, träningarna är roliga.  så de ska va...

Nu ska jag gosa med mina katter, bla. borsta stig som jag tyvär är för dålig på.
Ska även hämta ett par byxor, för det är sjukt kallt här!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0