ryggont

Så var veckan igång.

Igår var jag inne i stan hos en massör som verkligen masserade upp hela ryggen på mig. Har så ont i dag så det är helt sjukt. Fick reda på (precis som jag redan vet) att jag stretchar alldeles för dåligt och måste därför sätta igång med det nu om mina axlar ska orka med innebandyn och allt annat. Så nu är det bara att börja stretcha helt enkelt.. eller nej, inte helt enkelt. för hon sa till mig att vi har ett hästjobb framför oss då det inte bara var stretching som skulle lösa upp mina sönderknutna muskelfästen utan behöver tillbaka till henne några gånger till.

Idag hade vi första nationella provet, läsförståelse i svenskan stod på schemat. och det gick väl helt okej. På torsdag väntar uppsatsen. Känns lite mer nervöst eftersom fantasin inte alltid vill vara på min sida när det kommer till såna typer av uppgifter. men det blir säkert bra!

nu ska jag ta ett bad, stretcha min nacke och mina axlar, för att sedan (kanske) åka iväg på träning.

ha en fortsatt trevlig dag, mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0