lycka

jag blir så glad när jag tittar ut. hela jag ler ända ner i fötterna. Låt det bara vara så här fint ända till i juni. då kan sommaren få komma. jag älskar det här vädret! Mamma och pappa var inne i stan och köpte mitt objektiv i fredags också. så nu har jag ett till att leka med när det ska tas kort på vårt fina vinterlandskap!

Gårdagen bjöd som sagt på kioskjobb från 12-14. under eftermiddagen sen tittade jag på en liten del till av auschwitz filmen och sen kom jennie och gjorde mig sällskap till melodifestivalen. myskväll helt enkelt.

Idag var det meningen att jag och syrran skulle upp och se ulagets match. men den blev inställd så vi bestämde oss istället för att åka in på bio hela familjen. Så nu ska vi snart käka och sen bär det iväg in på bio!

ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0