födelsedag

Idag var det exakt 16 år sedan jag föddes. Går fort som bara busen, och allt är egentligen hur bra som helst. Trvis verkligen med livet (oftast) och är hur tacksam som helst för att jag får gå upp varje morgon, vara i skolan, träffa mina få men underbara vänner, lira innebandy 8 gånger i veckan och leva med världens bästa mamma, pappa, syster och två hårbollar till katter. Kan inte ha det bättre än jag har det. Och nu är jag verkligen påväg att ta ett stort steg ut i livet. hur det än blir efter nian tror jag det kommer bli riktigt bra, och steget känns stort men ändå litet. är redo att stå på egna ben, om det är så det blir i slutändan. Tänker ta vara på de sista månaderna i nian med ett stort leende på läpparna tillsammans med världens bästa klass. Vara redo för en kanonsommar, och sedan kommer hösten! en stor förändring, en stor - riktigt bra - FÖRÄNDRING!

Dagen har varit bra, fick lite smågrejer av familjen imorse. I form av smink, hudvårdsprodukter, träningsstrumpor, sjal, pengar osådär! Mormor och morfar var även här och fikade lite. De kommer även imorgon, då resten av släkten på mammas sida kommer och ska fira mig! ser fram emot en riktig myskväll med släkten!

Nu ska jag väcka min arm som precis somnat, och gå ner och äta lite mat!
ha en fortsätt bra kväll kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0