fina dagar

jul ja.. och så var det över! har inte ens hunnit med att slå mig ner vid datorn. men bra har det varit, absolut. Har fått jättemycket fina och bra saker i julklapp och proppat i mig både julmat och godis. sådär bra som jul ska vara helt enkelt, med släkt och vänner. Nu sitter jag inrullad i en filt hemma hos Hannah och här ska jag fortsätta tillbringa min tid fram till kl. 22.00 då min fina kommer tillbaka från hockeyn. finfint. sov här inatt och under dagen har vi tagit reda på vad karlstads mellandagsrea hade att erbjuda - kort och gott - ingenting. hittade två bh:ar. jätttttteroligt. eller nej.
alltså?
känner ni? känner ni vad jävla kasst det här är. jag spyr lite smått på mig själv när jag läser igenom mina senaste inlägg. det är inte bra någonstans. urkasst, urtråkigt, URdåligt.  jo men det är faktiskt det. och nu klagar jag alldeles för mycket. ska ta och städa lite här istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0