think i was blind before i met you

behöver göra något, vet dock inte vad. sitter här inlindad i min nya filt med armar som jag fick i julklapp - helt underbar är den. Idag har vi en dag med snö, sol och minusgrader där ute och här sitter jag, som älskar vintern? det är ju inte rätt någonstans. totalfel. lyssnar på lars winnerbäck gör jag, precis som vanligt och ska strax gå ner, värma en kopp choklad och fortsätta mysa i mina fina filt nere i soffan. jo men jag stannar nog inne idag trots allt. min mamma frågade förut om jag ville följa med in till karlstad för att hitta något fint till nyår, varför inte? det lät ju rätt bra ändå. såhär får de bli:

nu: varm choklad
sen: dusch
senare: karlstad (eller arvika) med mina fina föräldrar
ikväll: där har vi fortfarande ett frågetecken

hoppas ni får en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0