några timmar senare

nej men vad säger ni mina vänner? ska vi göra ett försök? styra upp det här? jo men jag tycker nog så, kanske ni också? lever jag? jo men det gör jag, även om man kanske inte tror det. vet dock inte om livet är bättre eller sämre sen sist, men det kvittar tror jag. det är fint med vinter, det är fint att det är jul om en sisådär en vecka och det är fint att gårdagskvällen spenderades med fina vännner och att vi idag ska mysa sönder till en film. jo men eller hur är det fint? hur mår ni?

vi säger så för nu, det är dags att se reprisen av robinson, duscha av mig all trötthet och ladda upp för myskväll i fina vänners lag. hejdär, nu kör vi! hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0