dagar som denna

är det såna här dagar man ska hålla käften? strunta i att dela med sig av något över huvud taget? inte just för att jag inte har något att dela med mig utav, utan mer bara för att. gillar det där bara för att, lever dock inte upp till det. önskar ibland att jag vore mer spontan, mer åt det där hållet då man bara gör något, just bara för att. tror ni allt skulle vara lite finare då? jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker, och det är precis så det ser ut nu för tiden. vet ingenting, jag är inte jag - men om det är bra eller dåligt - det har jag inte bestämt än.


vad gör jag egentligen? hm.. sitter här, stör mig otroligt mycket på mina finnar. ja vetni såere, de bara hoppar på mig de där jävlarna, gör så gott jag kan för att få bort dom, på alla möjliga olika vis, har testet en jäkla massa medel och krämer. tror ni det hjälper? nej precis. mycket irriterande, mycket. annars då? leker att jag kan sjunga lika bra som carola till "en stjärna lyser så klar" och bollar tankar med mig själv.


är det såna här dagar som är lite extra fina tro? som är lite.. bara för att


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0