vi tar nya steg ut i verkligheten, du & jag

fint att jag skrev raslös 2 av 3 gånger förut. skulle stå rastlös för er som inte fattade det. nu ligger jag i sängen och försöker att tänka på absolut ingenting, men det är svårt en kväll som denna. 10 veckor har gått, 10 hela veckor sedan världens finaste, bästa klass 9a gick skilda vägar från kyrkan. men det känns ändå bra, trots att jag kommer sakna alla överfina klasskamrater hur mycket som helst. de kommer alltid vara bäst. Men nu är det dags att ta ett nytt steg och jag är redo. och för att jag ska vara extra redo är det nog dags att stänga av datorn nu. vi hörs imorgon fina ni! och lycka till imorgon alla gymnasiebörjare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0