vandrar gatorna i timmar här

Nu är träningen avklarad, och det var längesedan det var så kul att träna! TACK brudar. Även mammas kalas är avklarat och gästerna har gått hem. jag sitter här i mina egna tankar, med skavsår som kliar och ett totalt övertråkigt hår som gör mig irriterad. (tur jag ska klippa mig snart) Tänker, är vad jag gör. dock tänker jag inte dela med mig av tankar just idag. idag är det privat. Ska snart åka bort till Elin J en sväng, var bara tvungen att få in lite lars-röst i huvudet först.  det är fint.

jag hoppas ni mår bra, gör ni inte det (eller om ni gör det) så tänkte jag bjuda på den mest missbildade bilden jag någonsin tagit på mig själv. det gick liksom inte sådär jättebra, som ni kanske ser? herregud, vad sorgligt. misslyckat, ja. snälla skratta åt mig. tack!  








jag är störd. men det så det är, fin utsikt har jag här ifrån också. nu ska jag dra!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0