jag ska samla mina krafter och göra något stort, för dig

jag nämnde något igår om att gårdagskvällen skulle bli den bästa kvällen någonsin. ack så fel jag hade, det blev så sjukt mycket bättre än så. Det finns inte ord för hur lyckokänslan i kroppen åkte den vildaste karusellen någonsin när Lars klev upp på scenen iförd en svart skjorta och ett par gråa byxor, med sitt hår uppsatt i en knut och en keps på, sådär fint som bara han kan få det. alltså, han är så fin denna man och igår var han finare än någonsin. han bjöd på något speciellt och lät oss vara med helt och hållet. Det var absolut den bästa kvällen i mitt liv, Lars var bättre än någonsin och finare än någonsin. Allt var helt fantastiskt. önskar jag kunde hitta några speciella ord, några ord som kunde beskriva för er, få er att förstå, får er att se det fina. men det går inte. det finns inga ord. Lasses röst ekar i mitt huvud, och det är fint. så jälva fint.









jag tror bilderna talar en aning för sig själva. han är finast, och kvällen var finast. helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0