mannen i den vita rocken

magjäveln vägrar ge med sig och har tydligen tänkt sig att väldigt ofint fortsätta tortera mig inifrån. det värker i hela jävla maggropen och huvudvärk har jag också på grund av detta, har inte idioten (magen) givit med sig på måndag och låtit sig besegras blir det ett besök hos farbror doktor. ingen jag ser fram emot, hundra frågor och tyvärr lika många dåliga svar. det är svårt att svara en doktor när de kommer med såna avslöjande frågor på ett bra sätt. man känner sig liksom helt naken där man sitter på stolen framför mannen i den vita rocken som ler lite smått och kladdar ner något totalt oläsbart på sitt lilla papper. Man koncenterar sig mer på att känna medlidande för den personen som ska tyda de svarta krumilurerna sen än att svara på frågorna. helt plötsligt kommer man på att mannen i den vita rocken nog vill ha ett svar, man mummlar något ofint som "öhm, ursäkta. vad sa du?" och detta händer inte en gång, utan snarare under de flesta minuter av det eviga samtalet med mannen i den vita rocken. det känns jävligt ofint faktiskt. ska försöka göra samtalet finare om jag behöver göra besöket på måndag. 

sitter och lyssnar på lasse, inte helt ovanligt. Ska strax åka in till Karlstad och hämta mitt objektiv som varit på lagning. hoppas det funkar nu, skulle inte vara helt fel att ta några fina bilder på lars den 20e. låter bra om ni frågar mig. Nu ska jag fixa håret som jag snart spyr på, klippa mig ska jag göra om 12 dagar och det känns som en jävla evighet. sköt om er  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0