har du hittat hem?

sitter och lyssnar på lasse, försöker lugna ner mig efter irritationen. Har väldigt svårt för att bli lugn efter sådana där saker. det sitter liksom i flera dagar. låter knäppt, men så är det. tur Lasse finns - än en gång! vet inte ens om ni orkade läsa min "roman" jag skrev tidigare men skrev det i alla fall. sådana där texter och många andra knäppa saker jag skriver är kanske egentligen sådana texter som ska vara nerkladdade i mitt sönderskrivna kollegieblock som ligger i nattduksbordet. men ne, ibland blir det liksom fullt där, fullt i huvudet, då får ni ta del av det helt enkelt.

det är varmt åt mig och jag har precis städat mitt rum. ska ta mig en dusch och sedan invänta Elin för lite fix och trix. Ikväll ska vi antagligen se fotboll och sedan är det lite annat planerat! vi hörs senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0